Två i en

Igår var jag och Biff iväg till slansve och tränade.. första rundan slarvade han rejält och jag tror det var ett hinder som stor som det skulle när vi va klar.. =S Men sen gick han sådär bra så man kan inte bli annat är skitstolt!
Min duktiga duktiga vovve!


Idag har vi varit upp till mammen på surströmmingskalas, urk..
Jag och bror gick enbart dit för rabarberpajen ;)
Nessa hittade sin drömman (förutom R då) men höll på att döda honom när han av, för henne, outgrundlig anledning slutade pussas och ställa sig upp. Hon bestämde sig då för att hoppa dom 180 cm upp till hans mun för en sista puss.. han flög bakåt men som tur var fanns där en vägg att ta emot honom ;)



Kommentarer
Postat av: Marlen

Vanessa ser faktiskt lite deprimerad ut. Fick inte rulla sig i surströmmingsspadet?

2010-09-01 @ 08:02:02
Postat av: Therese

Haha.. låter som min kärleks Nessa det =))

2010-09-01 @ 10:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0