Torsdag

Idag har jag varit och handlat nya vandringskängor då jag så lämpligt tappat bort de gamla.. :S
Ett par riktigt snygga Meindl på rea :D Dock blev dom väldigt mörka när jag vaxade in dom.. :( Hoppas dom ljusnar iaf lite när det torkat..


Hundarna har varit på långpromenad till frösöberget med R & R och nu på kvällen har vi klickertränat lite på kvällen. Nessa tyckte det var riktigt skoj och svansen gick mest hela tiden.
Så nu kan hon dutta (med nosen) på en mugg och lägga tassen på locket :D
Biffen gjorde lite repetioner med vart är grodan, dutta på kartongbiten och lägga tassen på locket.

Vi hann även med lite utställningsträning... Biff hade glömt allt och ville inte alls samarbeta och jag insåg att jag kan inget som helst om hur man ställer en amstaff :S haha
Men jag får väl läsa mig till det och sen öva!
Vi funderar på s-svall i oktober.. ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Klaaart ni ska till Sundsvall! =)

Då ses vi där isf.



Gissar att du ställer Biffen fritt, det kan du göra med amstaff oxå, men Vanessa gör sig inte så bra fritt tyvärr. Men med lite träning så kan det gå.

Annars kan du hitta mängder av utställningsbilder på www.amstaffwebben.com =)

2010-08-27 @ 09:08:50
URL: http://www.alvens.tk
Postat av: Marlen

Nu ser vi fram emot hur de där skorna tar sig fram i terrängen! Upp till bevis. Ser även själv fram emot vandringen!

2010-08-27 @ 19:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0