Myspys

Idag har gick vi på morgonpromenad till frösön, i 1 ½ i regnoväder.. kallt som tusan var det men hundarna pinnade på bra ;)

Jag va i väg till mamma en sväng för att övningsköra men det sket sig då det visade sig att det inte fanns några övningskörningspapper där.. Men det blev en god middag och ett besök hos Tina istället.
När jag kom hem hade vi mysstund, hundarna och jag.. men på slutet var det mest hundarnas mysstund.. :P


Om en timme ska jag möta lillebror och pappsen på tåget! Saknat dom jag har..

Kommentarer
Postat av: Marlen

Det var då en ovanligt galen bild på de två tu! Vad göööör dom?

2010-08-24 @ 20:19:01
Postat av: Sofie

Haha vilken hærligt bild!

2010-08-25 @ 11:28:05
URL: http://sutarapainmoni.wordpress.com
Postat av: Sofie

Nu blidde de fel =P tidigast 13e haha. Jag kommer nog upp søndagen den 12e mest troligast :) Men vi får som høras om nær sen!

Men ja de ska bli trevligt!

2010-08-25 @ 14:51:25
URL: http://sutarapainmoni.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0