Myspromenad

Idag har varit en intensiv dag.
Jag började jobba kl 7 imorse sedan hann jag hem och byta om sen bar det iväg mot Brunflo för att träna agility inför helgen.
Det vart bara jag och Biffen för R hade tagit med sig Vanessa att möta foderbilen.
Efter träningen tog jag och Biff en promenad från Brunflo nästan hela vägen till grytan.
Vovvarna fick leka lite uppe på ängen hos svärmor..

Nu på kvällskvisten tog hela lilla familjen en långpromenad bort mot lugnvik där vi badade.
Det var så förbaskat fint. Solnedgång över vattnet, det är nog bland det finaste som finns.
Självklart lyckades jag inte få med mig kameran, men här kommer några mobilbilder iaf =)
    

Kommentarer
Postat av: Therese

Jösses.. hur ska stackars Robin överleva all frisk luft han får i sig nu då? ;-)

2010-08-19 @ 22:12:33
URL: http://www.alvens.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0