Imorgon bär det av...

..mot fjället!
Närmare bestämt Enaforsholmen nedanför storulvån!
Jag, mamma och Tina tillsammans med Biffen som draghjälp (till matte) och Vanessa som bärare!
Åh vad jag längtar!

Idag har vi varit till Brunflo och tränat lite agility.
Biffen va så pepp så han drog runt plan och hoppade alla hinder han kunde hitta.. Innan jag ens hunnit säga hopp.. ;)
Men när han hade fått springa av sig skötte han sig som en klocka, riktigt snabbt gick det men fortfarande hunder hyfsad kontroll!

Nessa har nu fattat poängen med HOPP-hindren och hoppade faktiskt alla hinder och däcket!
A:et och balansbommen gick också jätte bra men roligast var fortfarande tunneln..
Hon tyckte de va så roligt så tillofrån hoppade hon bara upp och ner men efter lite lugnande ord återkom hon till verkligheten!

Nä nu ska jag ta o packa det sista.. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0