Tävling va de ja

Jodu såatte.. Vi (läs Jag) har inga tävlingsnerver och därför brister kommunikationen ganska rejält när vi kommer på tävlingsplatsen.. Men på lördagen kändes det ändå rätt hyfsat ändå fick vi 20 fel i hoppklass (dock en grym tid!) och disk i agilityklass..
Söndagen gick åt h*vete.. Jag va sjuk och Biffen trött i huvet.. vilket resulterade i två olika banor.. Jag pekade på ett hinder och sprang åt fel håll medan Biff sprang åt ett annat och sedan ner under mina fötter så vi ramlade.. IGEN!

Biffen missuppfattade även höjden på däcket och smällde rakt in i det så det hördes över hela lugnvik.. Det fångades på kort:


På söndagen fick han följa med mormor (min mamma) hem redan på dagen.. han skulle ändå bara fått ligga i buren annars.. Så vi (Jag, Nessa & R) gick upp på kvällen och hämtade honom, en tvåtimmars promenad blev det med allt hoppande och tränande på vägen ;)


Idag gick vi på morgon promenad upp till tasseborg för att köpa bajspåsar.. Det blev även lite ben och var sin namnskyllt till vovvarna =D Rosa till Nessa & blå tiill Biff ;)
Bild kommer senare.
Sen åkte vi till grytan så hundarna fick springa av sig ordentligt och dom busade riktigt bra =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är ett under att han inte slog ur sig alla tänder!!

2010-09-08 @ 10:41:55
URL: http://golden.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0