Utställning Sundsvall 10/10

Sent om sider men nu har jag fått lite bilder!
Första gången jag ställde amstaff men Nessa skötte sig utmärkt!
Vi kom hem med ck, CERT, CACIB & BIM :D

Jag fattade absolut ingenting! Flera gånger stod jag som ett fån (några sek men kändes som minuter) innan jag fattade att vi skulle ställa oss på förstaplatsen! När hon blev bästa tik fick inroparen säga till en extra gång, hihi!

I BIR/BIM omgången va både jag och Vanessa rätt trött så hon stod nog inte sitt bästa, men hanen va bra snygg han också ;)

Nu känns det ju faktiskt rätt lockande att köra utställning också! ;)

    

Idag har jag och Biff varit på skogssök med Carina, Nemo & Disa.
Jättekul! Biffen tycker det är så himla roligt men har (som vanligt) alldeles för bråttom men han hittar ju iaf den försunna människan och markerade mkt bättre nu!

Imorn blir det lite ensamtid för mig och Nessa på agilityplan! =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Ni va ju bara sååå duktiga!

Klart ni ska ut fler gånger.. nessa viftade på svansen och va glad.. det är ett gott tecken på framgång! =)

2010-10-16 @ 16:57:08
URL: http://www.alvens.tk
Postat av: Mia

Men Ida, detta visste jag ingenting om ;) Grattis till er då :D Har ni haft det bra i Ungern? eller har ni kommit hem än förresten?

2010-10-27 @ 12:21:13
URL: http://alisess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0