Ungern here we come!

Imorn kl 06:00 går tåget från ösd mot arlanda!
Sedan åker vi till Budapest, Ungern.
Jättespännande med tanke på R's ungerska ursprung och att han aldrig varit där!
Det är även min och R's första resa tillsammans bara han och jag.. Vi tyckte de va på tiden nu så här 6 år in i förhållandet ;P

Vovvarna har blivit hämtade av varsina hundvakter. Biff till mormor (min mamma) & Nessa till R2.
Vi for till Slansve för lite agilityträning med Jenny & Co. Jättekul tyckte hundarna. Nessa har verkligen börjat fatta vad det går ut på. Hon tog faktiskt hinder, tunnel, tunnel i följd :D
Sen sprang hon iväg för att mörda koner istället, haha!

Biff var överlycklig och sprang o rev o sprang och rev.
Men jag fick tips om att avbryta det roliga varje gång han river för att försöka få honom att koncentrera sig lite bättre!
Så efter varje rivning fick han lägga sig medan jag satte upp bommen, andas några sekunder sen började vi om vid rivna hindret. Han blir lite frustrerad över att inte få fortsätta men förhoppningsvis blir det bättre!

Vi missar första vinterträningen i Dille som är på torsdag, känns lite surt men men..!

Hare gött allihopa! =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas ni får en trevlig resa ;)

2010-10-20 @ 19:21:10
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/
Postat av: Helena

Fan va roligt att man hittade dig här då :D

2010-10-26 @ 22:58:56
URL: http://helenaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0