Länge sen nu

Ska försöka komma igång o skriva igen!

R & jag har ju varit i Ungern, skönt att få bara vara vi för en gångs skull, utan jobb, hundar, tv och alla vardagliga sysslor.
Vi gick på zoo, tropikarium, åt och shoppade (va nog mest jag som shoppade, haha). Bilder kommer men batteriet e slut i kameran..
Sen gjorde ju R nått som jag aldrig trott han skulle våga!
 (mobilbild..)


Idag har jag och vovvarna varit på en efterlängtad skogspromenad med A och Love.
Det verkligen lös lycka ur vovvarnas ögon när dom löpte över ängarna i Lit!
Dom har nog haft det lite tråkigt denna vecka då både jag och R har jobbat sjukt mkt..
Dom har ju fått promenader och jag har klickertränat lite men det har blivit lite jämfört me vad dom är vana!

Men på torsdag ska vi iaf på agilityträning! SKOJ!
Nu sängen, tidig morgon imorn!
Natti!

Kommentarer
Postat av: Marlen

Bilden ser jättefin ut! hälsa R.!

2010-11-01 @ 06:57:13
Postat av: Ida

Åå, jag vill gärna ha en bild på Tyson men är för feg för att göra en om det skulle bli fel:P. Men efter man sett R tatuering så kanske jag vågar ;).



(Om du vill komma in på min blogg)



Användarnamn: tyson32

Lösenord: billy 32

2010-11-11 @ 17:13:53
URL: http://djurmani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0