Vi börjar väl med lite Indiensnack!

Jaha då e det bara 5 dagar kvar innan det bär av till Indien - första stopp New Delhi!
Så som jag har längtat till denna dag då jag får åka tillbaka till det underbara landet!
Ska bli så härligt och jag ska svulla som en gris!

Men som vanligt är jag ute i sista minuten och är just nu ute efter någon som vill vaccinera mig mot svinis..
Jag hade ju inte tänkt att vaccinera mig alls men efter många påtryckningar från kära moder och tjatet om att det är påväg mot asien och hur många människor det är och då hur snabbt det smittar så får jag väl göra det då..

MEN, i mitt hektiska liv av arbete, hundpromenader och sovstunder har det inte hunnits med och frånomed denna vecka vaccinerar dom tydligen bara  på måndagar...
Men men vi får se om jag lyckas lösa det :D


Böckerna har iallfall kommit så jag får något att göra på den långa resan och nätterna i djungeln och dom stora städerna.
Har även inhandlat en pannlampa och extra batterier, kan vara en fördel om man kan se texten också.. :P
Imorgon skall det inhandlas lite nya underkläder, 3 veckor är lång tid och man kanske inte kan tvätta överallt.

Nu står det ett par stora svarta ögon och stirrar på mig med en svans som viftar ivrigt i andra änden så jag ska ta o mysa lite med Biff sen sova!

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Mia

Svulla som en gris Ida? Passande och bra med tanke på vilket land du ska till ;) haha..

Fast jag vet ju att du kommer försöka mata så många människor och djur du kan, även om dom blir sura för att du försöker vara lite snäll ;) Natti natt, sysical! ;)

2009-12-28 @ 23:27:49
URL: http://alisess.blogg.se/
Postat av: <3

Biffen <3

2009-12-28 @ 23:28:04
Postat av: Ida

Haha Mia, jag ska mata och matas :D

2009-12-29 @ 10:09:56
Postat av: Victoria

2009-12-29 @ 10:26:20
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0