Sökkurs!

Nu har jag och Biffen äntligen fått börja med sökkursen! Och det är så roligt! Tycker både jag och Biffen!
Det är inriktat mot tävlingssök så jag hoppas vi ska komma så långt så småningom!

Idag va det tänkt att nessa skulle få köra lite sök också men hon skar sig på trampdynan härom dagen så hon fick stanna hemma..
Vi for dock och tittade på specialhundklubbarnas utställning på travet idag och sen till svärmor för att kolla på sötnöts valparna, dom har blivit så stora och så söta!!

I måndags startade jag och Biff i Föllinge krokoms bhk's inoff agilitytävling, och ÄNTLIGEN fick vi vår nolla! KLOCKRENT! Jag blev så jäkla glad! En andraplacering blev det också! Så nu har jag stora förhoppningar på sommaren! Att vi i andra klassen gjorde plockepinna av alltihop spelar ingen roll! :P
                      
Biffen med priset, mums sa han!

Nu när man är arbetslös kommer det bli massor med hundträning! Och förhoppningsvis lite mer uppdatering av bloggen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0